Τι έχω μέσα στην τσάντα μου



Νομίζω ότι το σημερινό άρθρο αφορά μόνο κορίτσια... Πόσες φορές βλέπουμε βιντεάκια με τσάντες οργανωμένες και θέλουνε να το κάνουμε και εμείς. Να έχουμε δηλαδή μια οργανωμένη τσάντα με όμορφα και καλόγουστα πραγματάκια. Είναι ένα αγαπημένο θέμα, που έχουμε δει όλες στο YouTube και σίγουρα θέλουμε πως και πως κάποια στιγμή να οργανώσουμε με τέτοιο τρόπο την τσάντα μας, ώστε να φαίνεται ευπαρουσίαστη και πάνω από όλα οργανωμένη.

Έτσι αποφάσισα να κάνω και εγώ ένα άρθρο με τα πράγματα που δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου.

1. Νεσεσερ καλλυντικών
Δεν εννοώ ότι κουβαλάω όλα τα καλλυντικά μαζί μου αλλά μια μάσκαρα, ένα ρουζ, ένα κραγιόν σε χρώμα της αρεσκείας μου, ένα lip balm, αποσμητικό και ένα άρωμα είναι απαραίτητα ειδικά όταν λείπεις πολλές ώρες από το σπίτι.

2. Πορτοφόλι
Ας μην γελιόμαστε, χωρίς πορτοφόλι δεν πάει κανείς πουθενά. Εκεί μέσα έχουμε από λεφτά μέχρι και κάρτες λεωφορείων και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

3. Παυσίπονα και σερβιετες
Προφανώς και δεν λείπουν ποτέ από μια γυναικεία τσάντα για τους ευνόητους λόγους. 

4. Τσίχλες
Πραγματικά δεν πάω πουθενά χωρίς αυτές. Θέλω πάντα η αναπνοή μου να είναι καθαρή και αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος γι'αυτό όταν είσαι έξω.

5. Αντισηπτικά μαντηλάκια και χαρτομάντιλα
Δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου. Τώρα με τον κορωνοιο κιόλας δεν θα λείπουν και από τις δικές σας. 

6. Ατζέντα και στυλό
Παλιομοδίτικο αλλά λειτουργικό. Τώρα θα μου πείτε στην εποχή της τεχνολογίας ποιος κουβαλάει τετράδιο μαζί του; Και θα σας απαντήσω εγώ. Με βοηθάει να προγραμματίζω καλύτερα τις δουλειές μου από ότι το τηλέφωνο.

7. Κινητό
Προφανώς και είναι κάτι που δεν λείπει από καμία τσάντα, αφού το τηλέφωνο πλέον είναι η προέκταση του χεριού μας.

8. Φορτιστή ή power bank
Και ποιος δεν το χρειάζεται. Στην εποχή που ζούμε με ένα τηλέφωνο, θα υπάρξουν και οι μέρες που αυτό θα μείνει από μπαταρία. Και αν δεν θέλεις να ακούσεις κατσαδες μετά από τους γονείς σου η τον σύντροφό σου ένας φορητός φορτιστής θα κάνει μια χαρά την δουλειά το ενώ εσύ θα σκρολαρεις στο ινσταγκραμ χωρίς πρόβλημα, περιμένοντας για το λεωφορείο να έρθει.

9. Ακουστικά
Ως λάτρης της μουσικής είναι κάτι που δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου. Είτε αυτά είναι ασύρματα είτε με καλώδιο είναι άριστη επιλογή ώστε να σκοτώσεις την ώρα σου όταν η φίλη σε έχει στήσει ή πρέπει να αντέξεις άλλη μια απαίσια βόλτα με το λεωφορείο και ο ηλικιωμένος κύριος δίπλα προσπαθεί να σου πιάσει την συζήτηση.

10. Νερό και σνακ
Αφού όπως είπα και πριν ξοδεύω αρκετές ώρες στον δρόμο κάποια στιγμή όπως είναι φανερό θα πεινάσω και θα διψασω. Για να γλιτώσει λοιπόν την επιλογή κάτι ανθυγιεινού θα προτιμήσω να πάρω κάτι από το σπίτι.

11. Λαστιχακια για τα μαλλιά
Αν και προς το παρόν δεν μου έχουν χρησιμεύσει σε τίποτα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

12. Γυαλιά ηλίου
Ειδικά το καλοκαίρι είναι must have αντικείμενο. Παρ' όλα αυτά δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου ακόμα και αν έξω ρίχνει καρέκλες.

Αυτά είναι όλα όσα έχω μέσα στην τσάντα μου. Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε τα άρθρα μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΝΟΙ ΠΕΡΙΟΔΟΥ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

11 TRICKS ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΣ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΠΡΩΙ