Σχολείο εν έτι κορωναιού

 Λοιπόν τόν τελευταίο καιρό ακούω παρά πολλά στην τηλεόραση και νομίζω πως είναι καιρός να τοποθετηθώ και εγώ πάνω σε αυτό το θέμα.


Το μάτι μου έπεσε πάνω σε δύο άρθρα που πραγματικά μου ανέβασαν το αίμα στο κεφάλι και πιστέψτε με είμαι άτομο που δεν συμβαίνει εύκολα αυτό. Με έκαναν πραγματικά έξαλλη. 


Το ένα άρθρο αναφερόταν στην απόφαση της Κεραμέως για την τηλεκπαίδευση. Και να μιλάω για την απόφαση της τα άτομα που είναι υπέρ της κατάληψης να μην έχουν το δικαίωμα να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και να παίρνουν και απουσίες από πάνω.


Πράγμα που το θεώρησα πραγματικά απαράδεκτο εν έτι 2020 που η εκπαίδευση υποτίθεται ότι είναι δωρεάν και όλοι έχουν το δικαίωμα σ' αυτήν. Αλλά όχι έρχεται αυτή και σου την απαγορεύει επειδή παλεύεις για τα δικαιώματα σου.


Αλλά ναι ξέχασα ότι πλέον μας θέλουν μαριονέτες και όχι ορθά σκεπτόμενους ανθρώπους. Θέλουν ανθρώπους που να μπορούν εύκολα να τους χειραγωγούν για να πλουτίσουν αυτοί.


Το άλλο άρθρο που διάβασα έλεγε ότι δεν μπορούν να χάνουν οι μαθητές μαθήματα επειδή η μειοψηφία αποφάσισε να κάνει κατάληψη. Και μάλιστα είχε και σχόλια από ανθρώπους μεγάλης ηλικίας που συμφωνούσαν μαζί της.


Εσείς λοιπόν που μου το παίζετε και ότι τα παιδιά σας θέλαν να κάνουν μάθημα και δεν τους αφήνατε, έχετε ρωτήσει ποτέ τα παιδιά σας την δική τους άποψη, η τους επιβάλλετε την δική σας;


Και δεν λέω ναι υπάρχουν σίγουρα μαθητές που είναι κατά των καταλήψεων, αλλά δεν θέλω να σας το χαλάσω κυρία Κεραμέως μου, αλλά αυτοί είναι η μειοψηφία.


Πείτε μου όμως εσείς ένα άτομο που να συμφωνεί με το νομοσχέδιο του να φοράνε μάσκες μέσα στην τάξη, όταν υπάρχει κάλλιστα η δυνατότητα να γίνετε εκ περιτροπής εκπαίδευση στα σχολεία.


Αναγκάζεται 26 μαθητές σε κάθε τμήμα να φοράνε εφτά ολόκληρες ώρες μάσκες, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να σπάσετε το τμήμα στην μέση και να κάνουν μάθημα με κατάλληλες αποστάσεις ώστε να μην είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας.


Ας μην αναφερθώ στο γεγονός ότι υπάρχουν σχολεία που οι μαθητές κάνουν μάθημα σε αίθουσες χωρίς παράθυρα, ή σε υπόγειες αίθουσες που ο χώρος δεν αερίζεται, και το μόνο μέτρο που πήρατε είναι η υποχρεωτική χρήση της μάσκας.


Τρεις μήνες τώρα θα μπορούσατε να είχατε κάνει εργασίες ώστε να ανοίξετε παράθυρα, να τοποθετήσετε plexiglass, να προσλάβετε καθηγητές και καθαρίστριες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. 


Το μόνο που κάνατε όμως ήταν να τους χορηγήσετε μάσκες, αν μπορεί να τις πει κάποιος έτσι (περισσότερο με αλεξίπτωτα έμοιαζαν), και παγούρια για νερό, λες και αυτές ήταν οι ανάγκες τους.


Και μετά λέτε ότι μόνο με ανοιχτά σχολεία θα κάνετε διάλογο. Μου μάθατε και την λέξη διάλογος τρομάρα σας. Από την στιγμή που εσείς δεν έχετε την δυνατότητα να προσφέρετε στους μαθητές ένα ασφαλές περιβάλλον εκπαίδευσης, δεν μπορείτε να απαιτείται από αυτούς να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις τους.


Παιδιά εγώ είμαι μαζί σας. Συνεχίστε να παλεύετε για τα δικαιώματα σας με όποιον τρόπο μπορείτε. Δεν ξέρω αν θα καταφέρετε πολλά για να είμαι ειλικρινής, αλλά τουλάχιστον θα έχετε προσπαθήσει και αυτό είναι πού μετράει.


Κάνεις δεν μπορεί να σας στερήσει το δικαίωμα σας να παλεύετε για αυτά που επιθυμείτε. Και ξέρετε και κάτι μην ακούτε τις απειλές τους. Τόσα ξέρουν τόσα λένε. Όποιον και να ρωτήσετε είναι μαζί σας. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΝΟΙ ΠΕΡΙΟΔΟΥ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

11 TRICKS ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΣ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΠΡΩΙ